Slovenski Podcasti

Seznam vseh slovenskih podcastov


V volilni kampanji na spletu izstopata (hiper)aktivnost in ekstremnost

Kakšna je politična kampanja na spletu? V tednu pred volitvami se obljubam in obrazom, ki ponujajo boljšo prihodnost ne morete izgoniti. Na spletnih družabnih omrežjih stranke, kandidati in volilvci letos razpravljajo s ključnikom #volitve2018. Odbita do bita s pomočjo orodja Crowdtangle analizira objave političnih strank na spletu. Matej Praprotnik, Anže Tomić in Maruša Kerec ugotavljajo, da izstopata (hiper)aktivnost in ekstremnost. Maruša, Anže in Matej s spletnim orodjem Crowdtangle analizirajo objave političnih strank na družabnih omrežjihZapiski: Poglej, kaj na Facebooku in Twitterju počnejo politične stranke Crowdtangle je orodje, ki zbira javno dostopne statistike objav na družabnih omrežjih Matej na temo #volitve2018 razmišlja tudi na Twitterju Pred #volitve2018 na Facebooku najhitreje rastejo naslednje strani: 1. LMŠ +1112* 2. SDS +579 3. Marjan Šarec +485 4. Nova24TV +374 5. Janez Janša +309 *Rast v 1 tednu. — Matej Praprotnik (@praprotnix) May 28, 2018