Slovenski Podcasti

Seznam vseh slovenskih podcastov


Aljoša Kous o vplivu čustev in behaviorizmu v marketingu [POINT OUT Weekly #21]

Poznavanje psihološkega profila in okolja potrošnikov ter vplivanje na njihova čustva- zlata jama marketinga. Čas je, da začnete kopati! S tem, ko poznate psihološki profil ljudi in okolje, v katerem delujejo, mu lahko najbolj po meri servirate in komunicirate blagovno znamko. Analitika in statistika sta vaši močni orožji v tem delovanju. In to je tudi tisto, na čemer temelji veda behaviorizem. Iz lastnih izkušenj pa vemo, kako močna je čustvena navezanost in kako lahko narekuje naše odločitve. Ko pride do blagovnih znamk in potrošnikov ni prav nič drugače. Oglaševanje s čustveno noto vam bo v tem oziru verjetno bolj koristilo kot prodajno naravnani oglasi. V enaindvajseti oddaji POINT OUT Weekly gostimo strokovnjaka za behaviorizem v marketingu Aljoša Kousa, ki je tudi gostujoči bloger in vloger za portal Mična ter lastnik podjetja AKOUSOLTING. Z njim govorimo o vedenju potrošnikov ter vplivu čustev na utrjevanje znamke in nakupne namere. **POINT OUT Weekly je posnet kot video oddaja. Za polno uporabniško izkušnjo si ga oglej na Facebooku, YouTubu ali na pointout.si**