Slovenski Podcasti

Seznam vseh slovenskih podcastov


Analitika družbenih omrežij: Kaj je in kako začeti? [POINT OUT Weekly #35]

Zakaj sploh spremljati analitiko na družbenih omrežjih? Ker ti spremljanje rezultatov omogoči vpogled v to, kaj funkcionira in kaj ne, kar pa je izhodišče za prilagajanje in spreminjanje strategije tvojega nastopa na družbenih omrežjih. Z osnovno analitiko, lahko spremljaš tudi konkurenco. Za začetek si moraš postaviti SMART cilje, kar pomeni - specifični, merljivi, dosegljivi, ustrezni in časovno določeni. Cilje, ki so merljivi in so postavljeni ravno z namenom analitičnega vpogleda, imenujemo ključni kazalniki uspeha oziroma angleško KPI. Spremljanje analitike na specifičnem družbenem omrežju pa samo po sebi še ni zadosti. Zares dober vpogled in možno napredovanje dobiš, ko to analitiko povežeš z Googlovo analitiko. Družbena omrežja so namreč le en kanal, ti pa si verjetno prisoten tudi drugje. S tem, ko povežeš analitiko vseh kanalov, šele dobiš širino analize digitalno-marketinških aktivnosti. V petintrideseti oddaji POINT OUT Weekly svetujemo, kako se lotiti osnovne analitike družbenih omrežij. Poudarjamo pomen postavljanja merljivih ciljev in ponudimo veliko primerov. **POINT OUT Weekly je posnet kot video oddaja. Za polno uporabniško izkušnjo si ga oglej na Facebooku, YouTubu ali na pointout.si**