Slovenski Podcasti

Seznam vseh slovenskih podcastov


Kaj prinaša GDPR za digitalni marketing? [POINT OUT Weekly #56]

GDPR - tema, o kateri se v marketingu, podjetjih in povsod, kjer se ukvarjate z obdelavo podatkov, na veliko govori že zadnje pol leta. GDPR pomeni General Data Protection Regulation oz. Splošna uredba o varstvu osebnih podatkov. Ta splošna uredba stopi v veljavo 25. maja in do takrat je nujno, da si pripravljen. Si v zadnjem mesecu dobil malo morje sporočil podjetij, kot so: "Prosimo te, da ponovno potrdiš svoje podatke in oddaš soglasje za uporabo tvojih podatkov v marketinške namene," in podobne pozive? To je namreč ena izmed nujnih potez, ki jo morajo podjetja storiti do 25. maja, saj je potrebno zbiranje osebnih podatkov prilagoditi novi zakonodaji. V grobem so novosti naslednje: - boljši nadzor nad osebnimi podatki uporabnikov, - lažji dostop ter - strožjo ureditev dolžnosti obveščanja s strani podjetij o obdelavi posameznikovih osebnih podatkov. Nujno pa je, da veš, kako se bo vse to odražalo v praksi, saj so kazni za kršitve enormne. V šestinpetdeseti oddaji POINT OUT Weekly ti razložimo, zakaj in kako pomemben je GDPR ter kakšen vpliv bo imel na digitalni marketing. Predstavimo ti vse novosti in kako jih boš moral upoštevati v praksi. **POINT OUT Weekly je posnet kot video oddaja. Za polno uporabniško izkušnjo si ga oglej na Facebooku, YouTubu ali na pointout.si**