Slovenski Podcasti

Seznam vseh slovenskih podcastov


Kako oglaševati na Facebooku: Vodič za uspešen začetek [POINT OUT Weekly #2]

Povsem verjetno je Facebook oglaševanje trenutno najbolj učinkovit digitalni kanal. Še posebej za usmerjanje prometa na vašo spletno stran in povečanje dosega vaše znamke. V tem trenutku je na Facebooku že skoraj milijon slovencev. Še bolj pomembno pri tem je, da od vsega časa, ki ga namenijo internetu ali mobilni napravi, največji del preživijo ravno na Facebooku. Temu največjemu družbenemu omrežju vaši kupci namenjajo največjo pozornost. Tam se nahajajo in tam jih lahko dosežete tudi vi. Možnosti targetiranja so neverjetno dobre. Vaše (potencialne) kupce lahko ciljate na podlagi lokacije, demografskih značilnosti, starosti, spola, interesov, vedenja, interakcij z vami ali vašimi konkurenti in še veliko več. Kaj je še najboljše? Že z majhnimi vložki — 100 ali 200 evrov na mesec — lahko ustvarite odlične rezultate! Se sliši dobro, kajne? Za vsakega sodelavca v marketingu je skoraj ključno, da pozna način, kako oglaševanje na Facebooku vključiti v marketinško strategijo podjetja. V tem videu delimo vse, kar morate vedeti za uspešen začetek oglaševanja na Facebooku — od odprtja poslovnega računa in vzpostavitve prve kampanje do sledenja rezultatom in trikov za izboljšave. **POINT OUT Weekly je posnet kot video oddaja. Za polno uporabniško izkušnjo si ga oglej na Facebooku, YouTubu ali na pointout.si**