Slovenski Podcasti

Seznam vseh slovenskih podcastov


Kako pripraviti odličen marketinški brief? [POINT OUT Weekly #12]

Vedeti, kako sestaviti dober marketinški brief, je nuja za vsakega marketinškega strokovnjaka. Je osnova vsakega marketinškega projekta, ki zajema koordinacijo vse od izhodišč pa do realizacije. Kot prvo, je najpomembnejše, da se natančno predstavi ozadje podjetja, produkta oz. znamke in se s tem oriše širša slika klientovega poslovanja. Naslednji korak je jasna opredelitev širših in specifičnih ciljev in osredotočenje na ciljno skupino, ki jo tudi dobro poznate. Vse to omogoča oziroma je predpogoj, da se zasnuje kampanja, kjer je fokus na ključnem sporočilu, pravilih komuniciranja in ustreznih kanalih. Nenazadnje pa morate imeti v mislih zastavljen proračun in časovni okvir. V dvanajsti oddaji POINT OUT Weekly torej govorimo o tem, kako pripraviti marketinški brief. V videu vam bomo omenjenih 5 sestavin, s katerimi bo vaš marketinški brief odličen, še podrobneje predstavili! **POINT OUT Weekly je posnet kot video oddaja. Za polno uporabniško izkušnjo si ga oglej na Facebooku, YouTubu ali na pointout.si**