Slovenski Podcasti

Seznam vseh slovenskih podcastov


Kako uspešno reciklirati vsebine na digitalu? [POINT OUT Weekly #57]

Recikliranje vsebin v digitalnem marketingu je taktika, ki se je ne poslužujemo dovolj pogosto. Gre za ponovno uporabo vsebine v enaki, podobni ali pa povsem drugačni obliki. Verjemi, če se je lotiš, boš prihranil veliko časa, rezultati pa bodo vseeno odlični. Zakaj reciklirati? Ko je vsebina prvič objavljena, je namreč ne vidijo vsi iz tvoje ciljne skupine, prav tako pa s ponovno uporabo lahko dosežeš nove uporabnike. Poleg tega imajo ljudje različne preference konzumiranja vsebine in se nahajajo v različnih fazah nakupnega lijaka. Sicer pa lahko vsebine recikliraš tako, da jih čez čas uporabiš v povsem enaki obliki, spremeniš format, iz daljših informativnih vsebin narediš krajše sekvence, izluščiš zanimivosti in uporabiš zgolj te ipd. V sedeminpetdeseti oddaji POINT OUT Weekly ti svetujemo, kako reciklirati vsebine na digitalu, da prihraniš čas in dosežeš odlične rezultate. Vse napotke ti prikažemo tudi na primeru recikliranja naše oddaje. **POINT OUT Weekly je posnet kot video oddaja. Za polno uporabniško izkušnjo si ga oglej na Facebooku, YouTubu ali na pointout.si**