Slovenski Podcasti

Seznam vseh slovenskih podcastov


Kako začeti z upravljanjem LinkedIn strani? [POINT OUT Weekly #34]

LinkedIn je največje družbeno omrežje za poslovne uporabnike. Svetovno gledano ima več kot 450 milijonov aktivnih mesečnih uporabnikov, v Sloveniji se ta številka giblje okoli 300 tisoč. Vedno več posameznikov in podjetij tudi aktivno sodeluje v različnih aktivnostih, ki jih LinkedIn omogoča, saj se zaveda njegovega doprinosa. Primeren je za vsakega zaposlenega ali iskalca zaposlitve, po drugi strani pa najbolje deluje za storitvena, svetovalna podjetja ali podjetja, ki delujejo na B2B trgu. Dobro deluje tudi z vidika zaposlovanja oz. za namene rekrutiranja kakovostnega kadra. Če se odločite, da LinkedIn umestite v digitalno-marketinško strategijo, najprej uredite osnovno stran ter razmislite o možnostih, ki jih ponujata LinkedIn Premium in platforma Lynda. Sicer pa priporočamo, da v stik z uporabniki vstopate čim bolj personalizirano, saj je možnost targetiranja na industrijo in delovno mesto daleč najboljša kjerkoli na spletu. Na ta način dobro izkoristite tudi oglaševanje. Vsebino prilagodite na namen LinkedIn strani. Če je to rekrutiranje, se osredotočite na predstavitev organizacijske kulture. Če je to poslovna uporaba, pa na strokovno in profesionalno vsebino z dodano vrednostjo za uporabnika. V štiriintrideseti oddaji POINT OUT Weekly podajamo nasvete, kako kot podjetje ali znamka upravljati LinkedIn stran in izpostavimo možnosti oglaševanja in targetiranja. **POINT OUT Weekly je posnet kot video oddaja. Za polno uporabniško izkušnjo si ga oglej na Facebooku, YouTubu ali na pointout.si**