Slovenski Podcasti

Seznam vseh slovenskih podcastov


LinkedIn oglaševanje - kako deluje in kako začeti? [POINT OUT Weekly #62]

LinkedIn oglaševanje - že razmišljaš, kako ga boš čim bolje izkoristil? V Sloveniji ima LinkedIn že okoli 300 tisoč uporabnikov, ki "čakajo", da do njih pristopiš. Če posluješ mednarodno, so tvoje možnosti še toliko večje. Ne zamudi priložnosti in se seznani z oglaševanjem na tej čedalje bolj popularni platformi. Izhodišče za LinkedIn oglaševanje je, da ustvariš poslovno stran in nato oglaševalski račun. S tem se ti odpre možnost, da izkoristiš vse vrste oglaševanja, ki na LinkedInu ponujajo predvsem prednost visoke personalizacije oglasov. Vrste oglasov pa so: sponzorirane vsebine, tekstovni oglasi, oglasna sporočila, prikazno in dinamično oglaševanje. V dvainšesteseti oddaji POINT OUT Weekly te torej seznanimo z oglaševanjem na LinkedInu, predstavimo vse vrste oglasov in ti podrobno razložimo proces postavitve kampanje. **POINT OUT Weekly je posnet kot video oddaja. Za polno uporabniško izkušnjo si ga oglej na Facebooku, YouTubu ali na pointout.si**