Slovenski Podcasti

Seznam vseh slovenskih podcastov


Pristajalne strani: Kaj so in kako do boljših rezultatov? [POINT OUT Weekly #24]

Učinkovita pristajalna stran vam prinaša več konverzij in posledično lahko tudi več uspeha vaše znamke oziroma podjetja. Kako pa stran narediti učinkovito? Pristajalna stran (angl. landing page) je vsaka stran, na katero pride uporabnik, ko klikne na neko objavo ali povezavo, ki smo mu jo ponudili. S temi stranmi želimo od uporabnikov točno določeno dejanje, želimo si konverzije. Ko uporabnik klikne na povezavo, vaše delo še ni opravljeno. Upoštevati morate specifike pristajalne strani, poznati osnove marketinga in nekaj psihologije potrošnika. V štiriindvajseti oddaji POINT OUT Weekly svetujemo, kako vašo pristajalno stran narediti čim bolj učinkovito. Izpostavljamo samo vizualno podobo, pozive k dejanju, ustrezno formo konverzij in analitiko v ozadju. **POINT OUT Weekly je posnet kot video oddaja. Za polno uporabniško izkušnjo si ga oglej na Facebooku, YouTubu ali na pointout.si**