Slovenski Podcasti

Seznam vseh slovenskih podcastov


Q&A: pristajalne strani, CTA-ji, email marketing, targetiranje in še in še [POINT OUT Weekly #28]

Pa smo naredili še eno Q&A epizodo. V osemindvajseti oddaji POINT OUT Weekly zato ponovno odgovarjamo na vaša vprašanja, ki ste nam jih v navezavi na tematike preteklih oddaj postavili na Facebooku. Vprašanja: 1. Če npr. prodajaš nek artikel in imaš narejeno pristajalno stran (angl. landing page) oziroma Wordpressovo stran, kje naj bi se nahajal nakupni obrazec (angl. order form)? Kako nujno je, da je nakupni obrazec na pristajalni strani? Je lahko pozivni gumb CTA (npr. kupi zdaj) povezava na zaključen nakupa, ali se je temu smiselno izogibati in imeti obrazec direktno na strani? (Matej Hladnik) 2. Katerega e-mail ponudnika je smiselno izbrati, še posebej na začetku? Kako se izogniti, da e-mail ne pristane v nezaželeni pošti (angl. spam)? (Aljoša Krstič) 3. Kolikšna mora biti baza všečkov določenega interesa na Facebooku, da ga lahko targetiraš? Sam lahko targetiram svojo nišo ne pa direktno konkurence (zaradi nizkih všečkov). Obstaja kak prag - 10/20/30 tisoč? (Igor Buyseech) **POINT OUT Weekly je posnet kot video oddaja. Za polno uporabniško izkušnjo si ga oglej na Facebooku, YouTubu ali na pointout.si**