Slovenski Podcasti

Seznam vseh slovenskih podcastov


Vsebinski marketing: Nasveti za uspešen začetek [POINT OUT Weekly #5]

Vsebinski marketing ni nova zdeva zadeva – začel se je z John Deerom in njihovimi nasveti za kmetijstvo že v prvi polovici 20. stoletja. O vsebinskem marketingu kot ga poznamo danes, govorimo z razvojem spleta v 90-ih. Za razliko od tradicionalnega marketinga, kjer gre za bombardiranje s sporočili, pri vsebinskem marketingu ponudimo neko uporabno vsebino in dodano vrednost. S tem potencialnega kupca navežemo nase. Zavedati se moramo, da tradicionalnega načina ni mogoče aplicirati na splet, saj tako uporabniku vrednost le odvzamemo, namesto da bi jo dodajali. Da uporabniku ponudimo pravo vsebino, moramo natančno vedeti, kdo je naša ciljna skupina, poleg tega pa moramo biti pri ponujanju vsebin konsistentni. Vsebinski marketing je sicer sedanjost, ampak tudi prihodnost. Predstavlja temelj drugih digitalnih marketinških taktik. Bistvo je dodajanje neke uporabne vsebine, s katero kupca pritegnemo na dolgi rok. Današnji kupec pred odločitvijo o nakupu zbira veliko informacij. Najboljše je, ko to vsebino dobijo pri nas. Kupca moramo tekom nakupnega procesa izobraževati in ga voditi čez celoten marketinški lijak. Za vsebinski marketing je bistvena spletna stran – tako vlagate v nekaj, kar sami nadzirate. S pomočjo spletne strani lahko gradite svojo e-mail bazo. Tako na daljši rok vzpostavljate stik in gradite odnos s potencialnimi kupci. Vsebinski marketing lahko izvajate tudi s pomočjo vplivnežev, ki vam lahko odprejo vrata do vaše ciljne skupine. Svojo vsebino lahko posredujete tudi preko družbenih omrežjih oziroma prek njih izvajate alternativno vsebino. V peti oddaji POINT OUT Weekly delimo vse, kar morate vedeti o vsebinskem marketingu. Izvedeli boste, zakaj je ključno, da z izvajanjem začnete že danes! **POINT OUT Weekly je posnet kot video oddaja. Za polno uporabniško izkušnjo si ga oglej na Facebooku, YouTubu ali na pointout.si**