Slovenski Podcasti

Seznam vseh slovenskih podcastov


Dunja Kristan o vsebinskem marketingu, ustvarjanju zgodb in copywritingu [POINT OUT Weekly #46]

Zgodbe imajo lahko ogromen vpliv na osebo, zato so tudi eno najučinkovitejših orodij v marketingu. Vsebinski strategi in copywriterji se tega dobro zavedajo, zato z zgodbami gradijo blagovne znamke. Se spomniš sebe kot otroka in zgodb, ki si jih tako rad poslušal? Otroke vzgajamo skozi zgodbe, ker si jih lažje zapomnijo in so učinkovite za spreminjanje vedenja. Poleg tega so zgodbe lepilo družbe, so nekaj kar nas povezuje. Vsabinskem strategu in copywriterju morajo biti jasne osnove komunikacije, odlično morata poznati blagovno znamko in ciljno publiko. Razlika je ta, da vsebinski strateg okrog znamke/kampanje zgradi zgodbo in jo aplicira na različne vsebine in pristope komuniciranja. Copywriter pa nastopi v naslednjem koraku, kjer to vsebino skomunicira na način, ki bo uporabnika privedel do želene akcije. Dobra zgodba osebo nagovori. Oseba mora dobiti občutek, da je namenjena (tudi) njej in da jo tisti, ki ji zgodbo govori, razume. Veliko je sicer konceptov, ki jih je pri kakovostnem storytellingu potrebno vedeti. A že s sledenjem osnovam lahko veliko dosežeš. Imej protagonista in zgradi dramaturški trikotnik - zaplet, vrh in razrešitev. V šestinštirideseti oddaji POINT OUT Weekly ti skupaj z Dunjo Kristan, vsebinsko strateginjo in copywriterko, podajamo nasvete za kreiranje odlične vsebine in pisanje učinkovitih besedil. Sledi napotkom in vašo blagovno znamko boš pripeljal korak višje. **POINT OUT Weekly je posnet kot video oddaja. Za polno uporabniško izkušnjo si ga oglej na Facebooku, YouTubu ali na pointout.si**