Slovenski Podcasti

Seznam vseh slovenskih podcastov


Manca Korelc o projektu Moja jezera in njenem digitalno-marketinškem pristopu [POINT OUT Weekly #36]

Morda imaš tudi ti idejo, da bi začel lasten digitalno-marketinški projekt. Ali pa znotraj podjetja želite začeti z nečim novim? Idejo razviješ tako, da ji najprej postaviš širši namen in jo strateško vpelješ v digitalno-marketinški projekt. Za začetek je dobro imeti higienski minium kar se tiče celostne grafične podobe, s čimer se identificiraš. Naslednji korak je, da se odločiš za kanale, preko katerih boš svoj projekt komuniciral. Vsak kanal naj bo izbran namensko. Skladati se mora s konceptom in biti smiselen. Vsebina in pristop komuniciranja pa naj bosta prilagojena specifični platformi oziroma kanalu. Biti moraš konsistenten, preizkušati, kaj zate deluje, to testirati, analizirati in prilagajati. Dandanes ti družbena omrežja omogočajo, da ustvariš lastno skupnost, ki bo tvoja zvesta podpornica. Vse to pa najbolje narediš skozi vsebinski in video marketing. V šestintrideseti oddaji POINT OUT Weekly gostimo dolgoletno marketingašico Manco Korelc, ki je po delu v številnih podjetij začela lasten projekt Moja Jezera. Razkrivamo, kakšen je njen digitalno-marketinški pristop in kako je z lastnim projektom uspela ona. **POINT OUT Weekly je posnet kot video oddaja. Za polno uporabniško izkušnjo si ga oglej na Facebooku, YouTubu ali na pointout.si**