Slovenski Podcasti

Seznam vseh slovenskih podcastov


Kako internet stvari vpliva na digitalni marketing? [POINT OUT Weekly #53]

Internet stvari oz. internet of things vključuje vse naprave, ki imajo dostop do interneta in se lahko povežejo z drugimi (podobnimi) napravami. Kakšne naprave torej to so in kaj prinašajo? Gre za vse od pametnih telefonov in ur, slušalk ter naprav, kot so Alexa in Google Home, pa vse do hladilnikov, štedilnikov, televizorjev in luči. S tem se meja med offline in online vse bolj briše. Število naprav, ki dostopajo do interneta, se je v zadnjih 5 letih podvojilo. Do 2020 pa naj bi bilo število tovrtnih naprav seglo že do 26 milijard. Ni dvoma, da je to trend, ki ga moraš spremljati tudi ti. Zavedati se moraš, da vse te naprave predstavljajo agregator za masovno zbiranje podatkov, kar pa je hrana za oglaševalce. Prav vsaka taka naprave namreč lahko postane odlična priložnost za interakcijo oglaševalca z uporabnikom. Kot marketingaš se moraš zvedati svoje odgovornosti, transparentnosti in zakonodaje glede zasebnosti. Hkrati pa za marketing to pomeni, da bomo imeli veliko boljšo predstavo o kupčevem nakupovalnem procesu, njegovih odločitvah, motivaciji itd. V triinpetdeseti oddaji POINT OUT Weekly predstavljamo, kaj je internet stvari, kako vpliva na digitalni marketing in kako se bodo stvari spremenile. **POINT OUT Weekly je posnet kot video oddaja. Za polno uporabniško izkušnjo si ga oglej na Facebooku, YouTubu ali na pointout.si**