Slovenski Podcasti

Seznam vseh slovenskih podcastov


Mojca Klenovšek Podobnik o raziskovanju, izboru ciljnih skupin in person [POINT OUT Weekly #15]

A tudi vi pomislite na dolgčas in zapletenost, ko slišite izraz tržno raziskovanje? Hitro se znebite tega stereotipa. Raziskovanje prinaša nove informacije, ki so lahko usodnega pomena za vašo organizacijo. Z uporabo kvantitativnih podatkov lahko pridete do opredelitve prioritet, kvalitativni podatki pa vam dajejo bogastvo. Rezultat tržnega raziskovanja je lahko utemeljena izbira ciljne skupine, ki je temelj marketinškega načrtovanja. Možno je tudi definiranje person, ki jim kot organizacija služite. V petnajsti oddaji POINT OUT Weekly smo z gostjo Mojco Klenovšek Podobnik govorili o raziskovanju, izboru ciljnih skupin in person. Mojca je že vrsto let vodja kvalitativnega raziskovanja v podjetju Ipsos Slovenija, ki je eden izmed treh največjih s področja tržnega raziskovanja na svetu. **POINT OUT Weekly je posnet kot video oddaja. Za polno uporabniško izkušnjo si ga oglej na Facebooku, YouTubu ali na pointout.si**