Slovenski Podcasti

Seznam vseh slovenskih podcastov


Kako povečati učinkovitost marketinških ekip?

🔕 Naroči se na kanal in ne zamudi naslednje epizode https://bit.ly/48NApR7 V osmi epizodi podcasta RASTezanja, Andrej Bergant in Gorazd Zakrajšek raziskujeta, kako sodobna orodja in pristopi povečujejo učinkovitost marketinških ekip. Pogovarjamo se o tem, zakaj je večja učinkovitost ključnega pomena, kakšni so največji izzivi, ki jih marketinške ekipe danes srečujejo, in kako napredna orodja kot so AI, multichannel in omnichannel strategije omogočajo boljše upravljanje in segmentacijo strank. ❓ Kaj vas čaka v tej epizodi: Izzivi sodobnega marketinga: Razprava o največjih izzivih, s katerimi se marketinške ekipe srečujejo v današnjem hitro spreminjajočem se digitalnem okolju. Vpliv AI na marketing: Kako nove tehnologije, kot so OpenAI, Google I/O in Microsoft Build, preoblikujejo pristope v marketingu. Strategije za boljšo segmentacijo: Analiza, kako povezovanje podatkov in uporaba omnichannel strategij izboljšujejo ciljanje in personalizacijo kampanj. Merjenje uspešnosti: Kako učinkovito meriti in analizirati marketinške aktivnosti za boljše razumevanje vpliva na poslovne rezultate. 💡💡 Dodatne informacije: Najnovejši trendi v AI: Podrobnejši pogled na najnovejše inovacije v umetni inteligenci, ki lahko pomagajo marketinškim ekipam doseči boljše rezultate. Primeri uspešnih kampanj: Kako pravilna uporaba multichannel in omnichannel strategij vodi do uspešnih marketinških kampanj. 📣 Ne zamudite! Sledite podcastu RASTezanja na vaši najljubši platformi za podcaste. Oglejte si videoposnetek epizode na Youtube kanalu FrodX: https://www.youtube.com/@FrodXdoo Ne pozabite se naročiti na kanal, da ne boste zamudili naslednje epizode. https://bit.ly/48NApR7 📖 Slovar in matematika epizode: Ključni pojmi, kot so AI (umetna inteligenca), multichannel marketing, omnichannel strategije. RASTezanja - podcast, ki vam bo pomagal razviti vaše podjetje. Če želite prejeti dodatno poslovno vsebino podjetja FrodX se lahko naročite na poslovna razmišljanja tukaj: https://bit.ly/3V6Ahcr RASTezanja Vprašaj: https://bit.ly/3TpQBna Podcasti: https://bit.ly/49Ct88b Poganja FrodX: https://bit.ly/3V6Ahcr LinkedIn FrodX: https://bit.ly/3v0XcLK Instagram FrodX: https://bit.ly/3v5Pujd TikTok: https://bit.ly/3IDiQJ6 Časovnica: 0:00 Intro 0:41 Zakaj je povečevanje učinkovitosti marketinških ekip smiselno? 4:29 Kaj je novega na na področju AI OpenAI, Google I/O, MS Build 12:15 Kaj so današnji izzivi marketinških ekip? 13:45 Zakaj so stranke vedno bolj zahtevne? 16:40 Kako se vloga marketerja spreminja? 19:27 Kje so izzivi marketinga na primeru naročnikov 20:00 Kakšni so izzivi segmentiranja danes 22:50 Kako dobiti najbolj aktivne stranke izziv z IT-jem 24:00 Visoka verjetno za churn in priprava kampanje (ki traja in traja) 25:53 Kaj je multi-channel in kaj omni-channel marketing? 27:58 Primer kampanje - price drop. 29:40 Kako merimo marketinški vpliv na poslovne rezultate? 34:58 The Power to the marketer formula 38:00 Outro