Slovenski Podcasti

Seznam vseh slovenskih podcastov


Retention marketing v športni trgovini Grašca

#kolesarstvo #grasca #scott #retentionmarketing #cx #lifecyclemarketing Epizoda 6: Kako sva se za 40 minut prevzela načrtovanje lifecycle marketinga za športno trgovino Grašca? Predstavila sva koncep razmišljanja od pridobivaja obiskovalca, konvertiranje le tega v kupca, skrb in stalna povezava s kupcem, na koncu pa še prehod v program zvestobo, gradnjo skupnosti in še nekaj novih prijemov za izboljšanje izkušnje stranke. 🔕 Naroči se na kanal in ne zamudi naslednje epizode https://bit.ly/48NApR7 Aktualna epizoda na Youtube: https://bit.ly/4bzPoQt Andrej Bergant (https://www.linkedin.com/in/andrejbergant/) in Gorazd Zakrajšek (https://www.linkedin.com/in/gorazdzakrajsek/) v četrti epizodi podcasta RASTezanja analizirata največje igralce v modni industriji in razkrivata njihove uspešne taktike. Od definicije taktike do praktičnih primerov, ta epizoda ponuja vpogled v strategije lifecycle marketinga za športno trgovino Grašca - največji Scottov center v Sloveniji. ❓ Kaj vas čaka v tej epizodi: Kako začeti s lifecycle kampanjami v športni tgovini, kateri so ključni momenti na katere lahko vplivaš in kje lahko pridobiš največ podatkov, hkrati pa iz teh podatkov lahko izpelješ indikatorje za naslednje aktivnosti. Čisto na začetku pa Andrej, poslušalcu Tadeju pojasni razliko med first-party, second-party in third-party podatki ... Kako pridobimo stranke: Predstavila sva dve taktiki konfigurator in kalkulator, preko katerega lahko dobimo nove uporabnike in izpeljemo lead management kampanje. Kako obiskovalca prestavit v kupca: Predstavljava taktike s katerimi obiskovalca spodbudimo v kupca, kaj lahko naredimo offline v poslovalnici in kaj s komunikacijo - najboljše omnichannel. Kako graditi dolgoročen odnos s kupcem: Tukaj se RASTezava od prvih kampanj takoj po nakupu, do kampanj, ki kolesarja nagovarjajo k dokupu dodatne opreme in vse do dneva, ko ti začnemo pošiljati ponudbo za novo kolo. Kako biti inovativen in dodati nove poslovne modele, nove procese, nove funkcionalanosti za stranke Kako bi zgradila Grašca+ program zvestobe in predvsem zakaj? Kako orodja, kot je Emarsys, pomagajo podjetjem izvajati kompleksne marketinške kampanje in izboljševati rezultate. 💡💡 Povezave in dodatne informacije: Grašca - https://www.grasca.si/ Lease a bike - https://www.lease-a-bike.nl/en FrodX ecommerce taktike - https://bit.ly/4awj9lp 📣 Ne zamudite! Sledite podcastu RASTezanja na vaši najljubši platformi za podcaste. Oglejte si videoposnetek epizode na Youtube kanalu FrodX: https://www.youtube.com/@FrodXdoo Ne pozabite se naročiti na kanal, da ne boste zamudili naslednje epizode. https://bit.ly/48NApR7 RASTezanja - podcast, ki vam bo pomagal razviti vaše podjetje. Če želiš prejeti dodatno poslovno vsebino podjetja FrodX se lahko naročiš na poslovna razmišljanja tukaj: https://bit.ly/3V6Ahcr RASTezanja Vprašaj: https://bit.ly/3TpQBna Podcasti: https://bit.ly/49Ct88b Poganja FrodX: https://bit.ly/3V6Ahcr LinkedIn FrodX: https://bit.ly/3v0XcLK Instagram FrodX: https://bit.ly/3v5Pujd TikTok: https://bit.ly/3IDiQJ6 Časovnica: 00:00 - Intro o temi epizodi "Izgradnja lifecylce marketing" 01:20 - Vprašaj! Kaj so to zero party, first party,.. 06:20 - Predstavitev kolesarske trgovine Grašca 09:58 - Kaj lahko naredimo za pridobitev nove stranke? 10:40 - Konfigurator za izbiro kolesa in lead management kampanja 12:30 - Kalkulator ali je lahko e-kolo nadomestek avta? 15:17 - Kaj lahko počnemo v procesu nakupa kolesa? 20:10 - Kaj lahko komuniciramo s kupci takoj po nakupu? 22:45 - Digitaliziranje garancije 26:05 - 3 vprašanja, ki se jih vprašamo pri prodajnih kampanjah 27:57 - Kampanje za aktivne stranke? Za zadržanje stranke. 32:55 - Graščca+ kako zgraditi program zvestobe 37:12 - Trade-in koncept v kolesarski trgovini 38:50 - Zaključek in povzetek lifecycle kampanj